Citytrip Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Rachelle Maassen - WaarBenJij.nu Citytrip Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Rachelle Maassen - WaarBenJij.nu

Citytrip Londen

Door: Rachelle Maassen

Blijf op de hoogte en volg Rachelle

24 Juni 2017 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Samen met lieve Maxime ben ik op stap gegaan naar Londen. Een hele hoop leuke dingen stonden op de planning voor dit zeer korte weekendje in de Engelse hoofdstad.

We vliegen van Amsterdam naar London Luton airport. Om veel gedoe te voorkomen zou ik mensen vanuit Brabant op het hart willen drukken om een vlucht van Eindhoven naar London Stansted te boeken als je de mogelijkheid hebt. Ten eerste lekker dichtbij vanuit Eindhoven en in Londen zelf ben je ook eerder in de stad en/of op je slaaplocatie. Wij kwamen namelijk al vroeg in de ochtend aan in Londen en zaten rond 13.00 dan eindelijk in een sightseeing bus en kon het genieten eindelijk beginnen.
Ondanks dat de sightseeing bus je langs veel leuke plekken brengt zou ik eerder de metro aanraden als vervoer. Het is goedkoper en stukken sneller, alleen zie je dan, wat minder van de stad, maar alsnog is er ondergronds ook van alles te beleven.
De eerste dag hebben we al veel dingen kunnen zien en de volgende dag gaan we langs het paleis, waar we de wisseling van de wacht bekijken met de konijntjes (haha) en verder chillen we hem lekker in het park.
Helaas konden we niet meer naar het Florence Nightingale museum, maar verder hebben we eigenlijk alles kunnen doen wat we wilde doen. Al hadden we met veel liefde een hele dag ingeruild voor een hele dag Harry Potter.
Al met al een zeer geslaagd weekend en mega blij met onze Harry Potter twin trui whaha, waarbij we op weg naar het vliegveld ook nog uitgelachen werden door twee Britse jonge mannen die grapten dat we bij Griffoendor zaten haha. But who cares :)